Persmededeling: IJZERWAKE , 18.8.2022

Ook voor VZW IJzerwake is het ondenkbaar dat neonazistische groepen een forum krijgen op de IJzerwakeweide. Bij het thans afgekondigde verbod voor Frontnacht zijn toch vragen te stellen.
Als die groepen werkelijk racistisch of zelfs neonazistisch zouden zijn : waarom zijn ze dan niet al lang verboden of gaan ze niet gebukt onder een resem van racismeveroordelingen ? Waarom zag Ocad in eerste instantie geen reden om het festival te verbieden ? Waarom liet de stad Ieper het tweede advies van Ocad maar liefst 11 dagen in de schuif liggen alvorens – na stevige politieke druk door PVDA, Groen en Vooruit – de eerdere toelating terug in te trekken?
Hier is duidelijk iets anders aan de hand dan de bekommernis om geen uitingen van racisme of neonazisme toe te laten. Het stadsbestuur is gezwicht voor de politieke druk van links en extreem links.
De motivering waarop de intrekking van de eerder gegeven vergunning is gesteund is onterecht en zou in kortgeding kunnen worden aangevochten voor de Raad van State.
De uitspraak van dit geding zou pas enkele dagen voor het geplande evenement bekend worden. Dat zou IJzerwake voor onoverkomelijke logistieke problemen plaatsen en daarom ziet de VZW af van deze mogelijkheid.
Het evenement Frontnacht wordt dus afgelast. Ook de aanvankelijke voorziene camping is niet beschikbaar en de braai op zaterdagavond zal niet doorgaan. Wie hiervoor betalingen heeft gedaan zal worden terugbetaald.
Aangezien er zaterdagavond geen enkel evenement zal plaats vinden roept VZW IJzerwake iedereen dan ook op om zaterdag niet naar Steenstrate te komen.
VZW IJzerwake blijft de intrekking van de vergunning onterecht vinden en zal die beslissing ten gronde aanvechten via een vernietigingsberoep bij de Raad van State. De VZW IJzerwake wil de gemaakte kosten ook verhalen bij het Iepers stadsbestuur.
VZW IJzerwake blijft zich verzetten tegen censuur en pershysterie. Elk nieuw initiatief brengt risico ’s met zich en we zullen de gebeurtenissen rond Frontnacht dan ook grondig evalueren.
De IJzerwake zelf gaat op zondag gewoon door. Met meer overtuiging dan ooit zal IJzerwake daar de boodschap van de Frontbeweging uitdragen : Zelfbestuur, Godsvrede en Nooit meer Oorlog.

2 gedachten over “Persmededeling: IJZERWAKE , 18.8.2022

1. Zo zie je maar wie de echte bazen zijn in den Belgiek. Het links gespuis gebruikt alle trukken van de foor en weet dat ze hier ongestraft kunnen mee door gaan. Wie nog in democratie en de stem van het volk gelooft is er aan voor de moeite. Een echte revolutie tegen het huidig bewind is HET middel om de stal op te kuisen.

2. Ik citeer uit het bericht van IJzerwake :
    “Het geplande festival Frontnacht werd meteen scherp aangevallen vanuit politiek correcte hoek. Al dadelijk klonken vage beschuldigingen van bindingen met racistische of neonazistische organisaties. De beschuldigingen werden niet echt concreet gemaakt en waren dan ook bedoeld als stemmingmakerij.

Bij het thans afgekondigde verbod voor Frontnacht zijn toch vragen te stellen.

Hier is duidelijk iets anders aan de hand dan de bekommernis om geen uitingen van racisme of neonazisme toe te laten. Het stadsbestuur is gezwicht voor de politieke druk van links en extreem links…” (=einde citaat).

En dan nog het volgende :
    met citaat :
    “Nadat het Iepers stadsbestuur besloot om het festival Frontnacht niet te laten doorgaan, blikt IJzerwake-voorzitter Wim De Wit terug op de heisa. “Als we wisten dat dit voor zo’n heisa zou zorgen, hadden we nooit over een activiteit op zaterdagavond gesproken”, reageert hij.” (=einde citaat).

Met dergelijke reacties, met de broek op de enkels, treedt men al in het spel van de vijanden. Zo flauw en zo plat. Het gaat hier helemaal niet om racisme en (neo)nazisme, maar om een communistische en logemaffia terreur tegen alles wat Vlaams en rechtsgezind is, en dat in het verzet staat of ten minste zou moeten staan tegen de NWO terreur.

Een analyse van een deskundige in één zin :
    “Ein marxistisches System erkennt man daran, daß es die Kriminellen verschont und den politischen Gegner kriminalisiert” – Alexander Solschenizyn” (=einde citaat).

Ik heb daarvoor reeds meermaals gewaarschuwd, zie Schild en Vriend, Dries, Voorpost, ‘tScheldt en ook Golfbrekers (=via een technische sabotage). En nu IJzerwake. Dit is nog maar een begin. Men onderschat nog altijd dit rot corrupte regime, en hoopt op geschenken. Hoe naïef kan men zijn !!

Men mag zich hier niet verdedigen maar resoluut in de aanval gaan, er is immers genoeg drek in de Vivaldi beerput.
    Enkele voorzetten :
    1. Links en extreemlinks = een bloeddorstig systeem verantwoordelijk voor 150 miljoen doden,
    2. De logemaffia’s met daarachter The Tribe : na eeuwenlange oorlogen staat de teller daar op 100 miljoen doden,
    3. Beiden voormelde massamoordenaars importeren nu de Islam, een bloeddorstig systeem verantwoordelijk voor ruim 250 miljoen doden..
    Kortom, in naam van ruim 500 miljoen doden (een voorzichtige schatting) komt de Vivaldi bende lessen geven over een ”concert(sic)”. In het Frans zou men zeggen : ”Il faut le faire”
    4. OCAD : een Stalinistisch politiek volkscommissariaat, waarvan de vorige directeur een importateur was van ISIS adepten, en momenteel is die adjunct kabinetschef van Van Quickeldinges.
    5. De PS maffia die deel uitmaakt van Vivaldi… en die mee verantwoordelijk is voor de waterramp in Wallonië met o.a. 40 doden… die onder de mat werden geveegd. En passant wordt Vlaanderen dan nog eens extra geplunderd !!
    6. De logemaffia’s : het gaat hier om een criminele organisatie, zoals ten andere ook de PS maffia, beiden dienen dan ook verboden te worden en het lidmaatschap er van strafbaar gesteld. Beiden zijn immers betrokken sinds begin jaren 70 in alle mogelijke corruptie en bloedige terreur dossiers, met honderden onschuldige doden, want er zijn er ook andere. Het was ten andere ook deze Fransdolle en Vlaams hatende logeofficieren kaste die aan de IJzer toen duizenden “sale flamins” de dood heeft ingejaagd, en wiens bloed nu nogmaals wordt besmeurd, door deze maffia’s.
    7. De aanslagen van maart 2016 waarvoor men nu een showproces gaat organiseren, om de werkelijke organisatoren uit de wind te zetten, en waarvoor de Vlaamse belastingbetaler voor de zoveelste maal extra zal geplunderd worden. Dit zijn daden van hoogverraad. Bij de top kent men immers de waarheid hierover.
    8. En dan nog de beruchte en gruwelijke video in het kader van de Dutroux zaak met de gevleugelde uitspraak van een intussen overleden kerkelijk hoogwaardigheidsbekleder : “Sta ik er ook op ?”. Een Dutroux zaak met ruim 30 verongelukte getuigen, slachtoffers, speurders en zelfs magistraten !!!
    9. En als kers op de taart kan men dan het Bende van Nijvel dossier op tafel gooien, waarover de waarheid gekend is, maar waar er al jaren een doofpotoperatie aan de gang is, en een fortuin aan remblokken werd versleten ? Het ging hierbij om een gruwelijke terreur, maar “les têtes sont trop grosses…”.
    Bij dit dossier is er dan nog de vraag van 1 miljoen euro : Welke minister was aanwezig bij het bloedbad in Aalst ?? (=de raid op de Delhaize).
    De voormelde gruwelijke elementen zijn maar een zeer beperkte opsomming, van de beerput dossiers waarin dit rot corrupte regime grossiert sinds meer dan een halve eeuw, en waarbij er voor de communistische en logemaffia’s geen problemen stellen, in tegenstelling tot het “concert…’. Wraakroepend !!!
    Vergelijk dit dan ook met de hysterie van (extreem)links & loge over dit concert !! Moest het bij de voormelde gebeurtenissen niet zo gruwelijk zijn, dan zou men nog kunnen reageren met de bemerking : “Le ridicule ne tue pas”, maar hier vloeit er wel bloed, en nog altijd. Met deze hysterie dansen al deze communistische en logemaffiosi op de lijken van al de honderden miljoenen slachtoffers, waarvan het bloed opnieuw onteerd wordt door het voormelde rode en loge crapuul.

En het voormelde had ik willen horen van IJzerwake via een striemende aanval in vitriool stijl, waarbij er van de ganse communistische en logemaffia bendes, gekapt werd gemaakt, extra fijn, driemaal doorgedraaid, om dan uiteindelijk te besluiten met nog een uitspraak van een onverdachte bron : “ Et alors…..”. Met wat bemoeien jullie zich ?? Ruim eerst al de Augias mesthopen op !!

Elke daG moet dit rot corrupte regime aangevallen worden. Zolang dit niet gebeurt, blijft men een “vogel voor de kat….”(=lees : de duivel!). U zijt niet machteloos, maar dan dient U wel de gepaste middelen te gebruiken.
    Ik sluit af met een citaat van Machiavelli : “Het is veiliger gevreesd dan geliefd te zijn”.

Reacties zijn gesloten.