Seks-djihad

Allahs wegen zijn ondoorgrondelijk en bijzonder flexibel

Moslims zijn wereldwijd een volksgemeenschap.  Broeders en zusters.  Al hebben ze ook hun meningsverschillen en beslechten ze die discussie graag onder elkaar door zichzelf of een andersgezinde geloofsgenoot de lucht in te jagen.  Wat hen echter altijd verbindt is de strijd tegen de ongelovigen, sinds 1400 jaar bekend als de djihad.

Daar de Allahkrijgers in Syrië op hun seksuele honger blijven zitten, worden er honderden Tunesische vrouwen daarheen geïmporteerd, zodat de druk van de ketel kan genomen worden.

De vrouw is volgens de koran, sure 2, vers 223, een akker, een zaadveld, dat men op elk ogenblik kan ‘bestellen’.  Tot op heden dachten wij dat deze onvoorwaardelijke seksuele onderwerping slechts voor getrouwde vrouwen gold.  Maar tot onze verbazing werd een massa-hoerenkot religieus goedgekeurd.

Wie zou nu nog durven beweren dat de de islam een stroeve, ouderwetse ideologie is.  In tijden van nood worden Allahs bevelen zeer flexibel geïnterpreteerd.  Ook de profeet Mohammed nam het niet zo nauw met het maximum aantal echtgenotes.

Tunesische meisjes die naar Syrië gingen om mee te doen aan ´Jihad al-Nikah´ of ´seks-jihad´ zijn zwanger naar huis teruggekeerd, aldus de Tunesische minister van Binnenlandse zaken Ben Jeddo. De meisjes werden door zo’n 20 tot 100 rebellen gebruikt. Uiteraard conform de kledingvoorschriften, met een volledige gezichtsbedekking.

Sinds maart 2013 zijn 6000 Tunesiërs tegengehouden van een reis naar Syrië en er zijn 86 mensen gearresteerd die ervan worden verdacht netwerken te vormen die Tunesische jongeren ronselen voor de jihad in Syrië.
Ben Jeddo breekt de staf over ‘mensenrechtengroepen’ die de regering kritiseren omdat ze jihadisten het reizen verhindert. De meeste potentiële jihadisten zijn jonger dan 35 jaar. Ben Jeddo:’ onze jongeren worden in de frontlinies gezet en geleerd om dorpen te plunderen’.

Tunesische vrouwen voelden de roeping om zich ter beschikking te houden van de moslim strijders met het oogpunt zich te vermeerderen.  En ze keerden terug naar huis met een belofte voor de toekomst, zwanger van een klein djihadistje.

Het is volkomen legitiem en achtenswaardig, zo verklaarde de islamexpert Raymond Ibrahim.  Moslimvrouwen die zich prostitueren voeren hun eigen djihad.  Ze brengen het offer van hun reinheid en hun waarde.  Ze helpen de seksueel gefrustreerde rebellen opdat deze zich beter op de strijd kunnen concentreren.

Zodra ze kunnen lopen, kunnen de kleine djihadistjes op hun beurt naar het slagveld gestuurd worden.  Hun vader zullen ze daar allicht niet kunnen identificeren, maar ze kunnen zich nuttig maken door in hun Plonsrugzakje een aantal explosieven te stoppen, waarbij door druk op de kikkerbuik het boeltje de lucht in vliegt.  Wat ze met die 72 maagden gaan beginnen, weten wij niet.  Misschien bestaat er een alternatief in de vorm van stapels speelgoed.  De islam past zich immers snel aan veranderende omstandigheden.

Diverse bronnen, waaronder Al Alam, 20 september 2013

7 gedachten over “Seks-djihad

  1. Dat de OCMW’s van de grootsteden zich maar klaar houden voor de bevalling en onderhoud van deze jonge Jihadhoertjes en hun klein jihadistjes. De moeder en kind zullen waarschijnlijk nooit hun echte vader kennen en die zal nooit ter verantwoording worden geroepen. Dit dus allemaal op de kosten van onze bevolking. Goed gezien, hé! Deze Mo was geen dwaze hé! En wij zitten er mee! Tenzij ze het land niet terug in mogen en moeten terugkeren vanwaar ze komen.

  2. Ze zullen hier opgevangen worden met open armen maar op onze kosten, dit is de bijdrage van de Belgische staat aan de islamisering

    • Klopt. We hebben uw artikel onder de titel “Maagden à volonté” overgenomen met verwijzing naar Likud. Bedankt. Hoewel er toch sprake is van discriminatie; we hebben een bericht hierover in onze brievenbus ontvangen.

  3. Ik vraag me af hoe de islamexpers staan tegenover de ” help youself ” methode of de “afruk-oplossing” Natuurlijk gaan er op die manier duizenden Jidattekes verloren en dat mag en kan niet . Vlug een soena in hunne Koran bijschrijven

    “””Niet rukken of dergelijke trukken ! Het zaad mag niet verspild , maar moet dienen om Jidatten te kweken ! Zodoende helpt ge mee , om in de toekomst , vrede op aarde te garanderen . Doe je dat niet ! dan zul je blind worden zegde indertijd mijn concurrent , De Katholieke Lieve Heer !

    • We zullen het voorleggen aan onze redactie ‘Geloofskwesties’ en aanverwante problemen.

  4. Wat een verkeerde interpretatie van de soera 2, vers 223 !.
    Heiden Fikken zal het Jullie eens “met de losse pols” uitleggen: Nadat struikroverhoofman mo, samen met zijn volgelingen uit Medina, zijn geboortestad Mekka heroverd had, kwamen enkele stamhoofden raad vragen aan de “profeet” over de houding tegenover de veroveringsbuit: de gevangen vrouwen.
    Er werd gevraagd hoé die slavinnen, èn ook hùn eigen vrouwen, “vleselijk te behandelen” . ‘een tekeningske niet nodig zeker ?).
    Baardmans, in àl zijn wijsheid sprak: Een vrouw is als een akker, en een boer mag zijn akker betreden van iedere zijde… echter moet de boer er wel aan denken dat hij moet zorgen voor nakomelingen.
    —————————————————————————————
    Dààrmee bedoelde mo figuurlijk dat de man zijn vrouw(en) mocht gebruiken volgens hijzelf het lieft had: Vaginaal, oraal, of anaal. (mèt voorkeur van vaginaal voor zover zij nog niet in verwachting waren).
    De slavinnen waren er het ergst aan toe: hun tanden werden eruit-geklopt om te beletten dat zij ooit eens zouden “doorbijten” (eigenaardig genoeg lieten die barbaren dat gruwelijk werkje doen, door… gevangen Joodse goudsmeden, omdat zij werktuigen bezaten om delicate “meesterwerkjes” te vervaardigen, èn dus de geschikte personen waren om die tanden uit te slaan ZONDER verder de gezichtsschoonheid te schenden)… eigenlijk nog zo slecht niet bekeken van die woestijnbarbaren want zulke tandloze slavin had een hogere prijs op de slavenmarkt.
    Zo zien Jullie maar: Onder de mom van nieuwe religie, bleven zij hete bokken die ook het geld/goud/juwelen wisten te waarderen.
    Doch, zoals iedere munt een keerzijde heeft, gebeurde hetzelfde in de slavenhandel: door het overgrote aanbod van slavinnen zakte hun prijs tot het spreekwoordelijke “voor een appel & een ei” zodat “afgedankte” slavinnen het verkopen niet meer waard waren en dàn begon een nieuw “spelletje”: dood martelen om NOG HITSERIGER te staan. 🙁 🙁

Reacties zijn gesloten.