Iemand al iets gehoord over de luchtbrug naar Merkelland?

Merkels protégées komen en blijven komen. Naar verluidt stappen ze in Turkije en Griekenland  in een gecharterd vliegtuig en landen ze midden in de nacht op een Duitse luchthaven.  Daar wachten bussen van het Bundesamt für Migration und Flüchtlinge (Bamf) om hen naar asiel-opnameplaatsen te vervoeren.

Dit werd door meerdere bronnen bij Kopp online gerapporteerd, die het reilen en zeilen op de Duitse luchthavens volgen.  De media zwijgen als vermoord.

Een blik op een vluchtplan van 8 augustus; vanaf 00.30 u landt het ene vliegtuig na het andere uit Turkije en Griekenland tot 06.00 u ‘s morgens.
Volg het bruggetje naar een voorbeeld – luchthaven Köln-Bonn – overdag één vliegtuig vanuit de oostelijke Mid. Zee-gebied.  Het toerisme is immers door de terreuraanslagen en de vluchtelingencrisis in een diep dal geraakt.  Maar ‘s nachts is er leven in de brouwerij:

00:30 Uhr: Heraklion (Griechenland)
00:55 Uhr: Istanbul (Türkei)
00:55 Uhr: Adana (Türkei)
01:25 Uhr: Izmir (Türkei)
01:55 Uhr: Antalya (Türkei)
02:40 Uhr: Antalya (Türkei)
02:50 Uhr: Antalya (Türkei)
03:55 Uhr: Istanbul (Türkei)
04:10 Uhr: Marsa Alam (Ägypten)
05:30 Uhr: Istanbul (Türkei)
06:05 Uhr: Izmir (Türkei)

Op de inlichtingenborden voor vertrekkende vluchten  staat voor deze gelande vliegtuigen als bestemming: ‘onbekend’.

Een ander voorbeeld, de luchthaven Hannover, tussen 01:35 u und 6:15 u: 6 vliegtuigen uit Burgas, Heraklion, Izmir, Antalya, Antalya, Ankara.

Een lezer (van Kopp Online) meldde  een gelijkaardig scenario op de luchthaven van Düsseldorf.  Vervolgens starten de vliegtuigen weer, maar op de vertrekborden staat als bestemming slechts ‘onbekend’.  Wie de moeite doet het officiële land-en vertrekbord in Düsseldorf te raadplegen wordt niet wijzer.  Tussen 0.00 u en 06.00 u vliegt niets – officieel.

Een andere lezer berichtte Kopp Online:
“Bij ons in Wunstorf bevindt zich een (transport)vliegbasis van de Luftwaffe (Bundeswehr).  Sinds enige tijd landen en starten daar steeds meer burgervliegtuigen en aansluitend verlaten tientallen bussen het terrein.  We hebben ons al dikwijls afgevraagd waarom het daar – er landt immers gewoonlijk nooit een passagiersvliegtuig – opeens zo druk is.  Er bestaat geen enkele reden waarom een passagiersvliegtuig in Wunstorf zou moeten landen.  Behalve dan… als er iets verborgen moet blijven.”

Dinsdag ging het landfrequentie vanaf 0.30 u verder.  Voorbeeld de luchthaven Köln-Bonn:
00:40 Uhr: Thessaloniki (Griechenland)
00:55 Uhr: Istanbul (Türkei)
00:55 Uhr: Adana (Türkei)
01:25 Uhr: Izmir (Türkei)
01:25 Uhr: Istanbul (Türkei)
01:50 Uhr: Adana (Türkei)
02:25 Uhr: Antalya (Türkei)
02:40 Uhr: Antalya (Türkei)
02:45 Uhr: Antalya (Türkei)
02:50 Uhr: Antalya (Türkei)
04:20 Uhr: Ankara (Türkei)
05:35 Uhr: Nador (Marokko)
06:05 Uhr: Izmir (Türkei)

Bron: Ned. vertaling van Tief in der Nacht: Bundesregierung schleust Flüchtlingsmassen über Flughäfen ein

Wij hebben vandaag eens het vluchtenplan van de luchthaven Köln-Bonn bekeken: http://www.koeln-bonn-airport.de/nl/vluchten/vertrek-aankomst.html

Opvallend daarbij zijn de talrijke XQ-vluchten, behorend tot de Turks-Duitse chartermij. Sunexpress.  Rare toestand.  Vooral als men weet dat het toerisme in Turkije grotendeels ingestort is.  En toch vliegen er chartervliegtuigen heen en weer alsof er niets aan de hand is.  We hebben geprobeerd meer info over de b.g. “Bei Nacht und Nebel-vluchten” te verzamelen, maar we hebben behalve de officiële vluchtplannen niets kunnen vinden.  Misschien zitten er slechts Duitse vakantiegangers aan boord die de Turkse economie en Erdogan willen steunen?

Of zou de EU-richtlijn 2001/51/EG, deel uitmakend van Schengenakkoord, buiten werking gesteld zijn?  Voor meer info hierover verwijzen wij naar Terugvoerplicht.

FT

3 gedachten over “Iemand al iets gehoord over de luchtbrug naar Merkelland?

  1. 0ok ‘Xander Nieuws’ signaleert deze vreemde gebeurtenissen.
    “EU en NAVO halen inmiddels wekelijks 10000 migranten uit Afrika op.
    Al wekenlang halen de Duitsers iedere nacht met tientallen vliegtuigen vele duizenden migranten op uit Turkije, Griekenland en Italië.

    Terwijl de autochtone Europese bevolking zoet wordt gehouden met glasharde leugens dat het aantal asielzoekers fors verminderd is, halen de EU en de NAVO wekelijks steeds meer migranten naar onze landen toe. Volgens de VN werden alleen al de afgelopen week 10.000 Afrikaanse gelukszoekers –ook volgens de UNHCR niet één oorlogsvluchteling- door de EU-grens’bewakers’ van Frontex en de NAVO op zee ‘gered’ en naar Europa gehaald. Daarnaast is op sociale media te lezen dat op het vliegveld van Bonn iedere nacht elke paar minuten een groot passagiersvliegtuig vol met migranten landt. Oostenrijk eist inmiddels openlijk van bondskanselier Angela Merkel dat de buitengrenzen van de EU eindelijk worden bewaakt. Zo niet, dan stuurt het land nieuwe migranten rechtstreeks door naar Duitsland. …”
    Bron: http://xandernieuws.punt.nl/content/2016/08/EU-en-NAVO-halen-inmiddels-wekelijks-10000-migranten-uit-Afrika-op

  2. Nù kunnen we ènkel-maar gissen, doch ooit komt de ware toedracht toch uit hoor… Gedenk het oude spreekwoord: “Al loopt de leugen nog zooo snel; de waarheid achterhaalt haar wel”.

  3. Over de “importateur ” :
    http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/deutschland/markus-maehler/merkels-naechste-fluechtlingswelle-iom-organisiert-die-heimlichen-familiennach-t-fluege-.html
    met citaat :
    “Wer organisiert aber den großen Familiennachzug, der seit Juni abseits der Öffentlichkeit stattfindet? Die Bundesregierung hat zwar den Startschuss auf einer eigenen Webseite gegeben. Durchgeführt wird das Programm aber von der Internationalen Organisation für Migration (IOM). Sie hat eigene Zentren in Istanbul, Gaziantep und Beirut eröffnet – und auch noch den türkischen Dienstleister iDATA beauftragt…..
    ……Die IOM ist kein unbeschriebenes Blatt. Die »Migrationsagentur« entstand 1951 aus dem International Refugee Committee (IRC), das im Nachkriegseuropa die Umsiedlung von Kriegsflüchtlingen steuerte. Schon in den 1950er Jahren konnte das IOM selbst eine Million Menschen umsiedeln….
    ………….Heute kann man von einem Konzern sprechen, dessen Ware der Mensch ist. Die IOM arbeitet mit einem Jahresbudget von fast einer Milliarde US-Dollar und beschäftigt in 100 Staaten 5 400 Mitarbeiter…..
    ……Die »Migrationsagentur« arbeitet eng mit den Vereinten Nationen zusammen und genießt in der UNO-Vollversammlung Beobachterstatus. Das heißt: Für staatliche Regierungen ist sie Ansprechpartner Nummer eins, wenn eine sogenannte »Migrationssteuerung« durchgeführt werden soll. Das neueste Projekt der IOM lautet: möglichst viele Syrer möglichst unbemerkt nach Deutschland einzufliegen.”(=einde citaat).
    Bekijk het budget en het aantal personeel dat in dienst is van IOM!!!
    Het gaat hier dan ook om een nooit geziene invasie georganiseerd door de Duitse overheid met behulp van een duistere organisatie (=IOM).
    Of een samenzwering en hoogverraad!!
    Dit is echter geen verrassing en werd reeds aangekondigd :
    http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/deutschland/stefan-schubert/geheimer-passus-im-eu-tuerkei-deal-merkel-will-hunderttausende-fluechtlinge-direkt-nach-deutschland.html
    met citaat :
    “24.03.2016
    Geheimer Passus im EU-Türkei-Deal: Merkel will Hunderttausende Flüchtlinge direkt nach Deutschland umsiedeln
    Stefan Schubert
    Der katastrophale Merkel-Erdoğan-Deal wird immer schmutziger und immer verlogener. Die Süddeutsche Zeitung hat, im hinteren Teil eines Artikels versteckt, einen ungeheuerlichen Skandal aufgedeckt. Falls der umstrittene Deal den Flüchtlingsstrom reduziert, tritt Punkt 4 in Kraft, unter dem Merkel versichert, Hunderttausende Syrer direkt nach Deutschland umzusiedeln.”(=einde citaat).
    Of hoe Merkel haar volk verraadt en verkoopt in dienst van volksvreemde en vijandige zetbazen!! (die schuil gaan achter de NWO).
    Wat ook opvallend is, dat de “nep putch “in Turkije blijkbaar geen enkele negatieve invloed heeft op deze “deal”.

Reacties zijn gesloten.