Hét 0.3%-probleem van deze tijden…

Is het transgenderisme een modeverschijnsel of… een opgeklopt woke-beeld dat in het leven geroepen is om de traditionele samenleving te ondermijnen?

Volgens de langharige blondine, Pauline Schwarz (sic), is er in zover sprake van een mode, dat iedereen transgender kan zijn die het ontembaar verlangen voelt zijn of haar geslacht waarmee hij of zij op de wereld kwam te veranderen in iets dat zich hoofdzakelijk in zijn of haar hoofd afspeelt: “De stijging bij vooral jongeren is ca. 4000%.”

Dàt belooft. Een onontgonnen terrein voor de reclamewereld. Als we de reclame in de media bekijken, dan is minstens 60% van de Europese bevolking zwart, of alle mogelijke tinten bruin… waarmee we niet de zonnecrèmereclame voor gevoelige sproetjeshuidjes bedoelen. En als we 4000%-lijn doortrekken dan moet daar ook plaats in geruimd worden voor mensen die zichzelf ànders zien dan de natuur hen geschapen heeft.

Mattel sprong alvast in het gat van het kinderspeelgoed: een transgender pop werd hèt wereldnieuwsthema, na de voetbal, Oekraïne en de wereldondergang.

Nigel Farage vindt het alvast een schitterend idee…