2 gedachten over “Opge’spoor’d

  1. Red: als ik het gespuis op straat zie lopen dan komen er verdomd veel smoelen voor die niet van hier zijn…
    Wanneer worden die gemaskerde misdadigers niet dadelijk van straat geplukt en ze de rekeningen van de aangerichte schade voorgelegd of…..moeten wij dat weer gaan betalen?
    Als nu eens de Vlamingen onder elkaar afspreken zodat elke wagen naar Brussel steeds bemand is met 4 personen, elke week een andere wagen zodat de kosten herleid worden tot 25% en ze laten het spoor echt links liggen, eens zien hoelang ze dan nog gaan staken als er geen passagiers meer zijn? ha ha ha ha

  2. Dat de NMBS niet kan gesplitst is de klassieke dooddoener. Sinds de opsplitsing tussen de infrastructuur en de uitbating is er geen enkele hinderpaal meer voor de splitsing van de uitbating(=personen en goederenvervoer).
    Dit zal dan toelaten in Vlaanderen voor de Vlamingen een aangepast vervoer te organiseren met Nederlandstalig personeel. Dit moet ook toelaten de verbindingen met Nederland en Duitsland te verbeteren. Sinds de afschaffing van de Oostende – Keulen is de verbinding naar Duitsland een calvarie, tenzij men de Thalys gebruikt vanaf Luik. (dit moet ook toelaten de statistieken te vervalsen over het aantal reizigers in Luik).
    De Luikse spoorweg mafia verzet zich ten andere ook met hand en tand tegen een stop van de Thalys in Leuven. Dit geldt ten andere ook voor de Duitse ICE.
    In het Ruhr gebied in Duitsland stopt deze ICE in alle grote stations, ook al liggen deze maar enkele km van elkaar. Als dat daar kan, waarom niet in Vlaanderen??
    Antwoord : sabotage van de Franstaligen!!!
    De stakingen zijn nu het ideale middel om de problematiek van de splitsing op tafel te gooien.

Reacties zijn gesloten.