Geslachtenalfabet toont het ware gezicht

Bij ons is Aldi samen met Lidl en nog wat kleine supermarkten een begrip voor prijsgunstig(er) winkelen van voornamelijk dagelijkse voedings- en onderhoudsproducten. Met daar bovenop twee keer per week een uitzonderlijk aanbod van andere waren: elektra, witgoed, bloemen, tuin- en huisartikelen, enz. In Duitsland is Aldi verdeeld in twee grote regio’s: het noorden en het zuiden.

Aldi-Nord ging wel héél ver om de multigeslachtenreligie aan te bevelen… en dit te kosten van… kinderen op de wereld zetten. Het liet hiervoor een video opnemen, die moest duidelijk maken dat men perfect gelukkig kan zijn in een relatie (… u begrijpt welke: nl. deze die zonder medische en technische hulp geen kinderen kunnen produceren…) De tekst bovenaan luidde: “Darum will Ida niemals Mutter werden”, met daaronder centraal met twee wezens op de achtergrond: “Happy Family oder kinderlos glücklich?” De conclusie kan u zelf maken.

De vraag is waarom Aldi-Nord het zo nodig vond de doorsnee massa voor het hoofd te stoten? Rekent het op een stijging van de omzet als ze uitdrukkelijk het niet-moederschap aanmoedigen? Moet het abnormale de norm worden?

Nadat een stormvloed van verontwaardigde protesten uitbrak, verwijderde Aldi-Nord de bewuste video: t.t.z. u krijgt de melding: “deze video is privé”. En publiceerde iets dat de richting van verontschuldigingen moest inslaan met de intussen quasi verplichte woorden of uitdrukkingen in het Amerikaans-Engels:

„Hallo liebe Community wir möchten uns mit ein paar Worten an euch wenden. Mit diesem Video möchten wir weder provozieren, noch jemanden schaden. Wir möchten verschiedene Perspektiven und Einstellungen beleuchten. Auch Formate zu Familien haben bei uns bereits stattgefunden und werden dies zukünftig auch weiterhin. Wir sind für ALLE da und bei uns sind alle willkommen! In unserem A Taste Of-Format behandeln wir immer mal wieder gesellschaftliche Themen ohne diese bewerten oder uns zu positionieren. Bitte bleibt respektvoll in den Kommentaren und beleidigt niemanden. Viele Grüße und bleibt gesund, euer ALDI Nord Team“.

In onderstaande satirische documentaire met actuele thema’s (… waarin o.a. dat in China nu ook vissen tegen het coronavirus ingeënt worden) , wordt vanaf 06’57” Aldi-Nord en diens vermoedelijke kindervijandigheid besproken. Aldi-Nord heeft blijkbaar de wereld der zgn. “influencers” gevonden, over het paard getilde, zelfverheerlijkende sociale media-VIP’s, die door het leven gaan als zijnde degenen die onze levensstijl en koopgedrag kunnen beïnvloeden. In de Aldi-Nord video mochten Ida en Theo, veganist-tot-in-de-kist, de spannende reeks “uit het leven gegrepen” inzetten. Ida zou naar verluidt sinds haar 15de weten dat ze geen kinderen wil… tenslotte is een hond evenwaardig… neen, zelfs beter omdat… “deze geen lelijke tekeningen maakt die je aan de ijskast moet hangen…”

Verneem meer: https://reitschuster.de/post/a-taste-of-aldi-ueble-hetze-gegen-kinder/