10 gedachten over “Barbara

  1. Een verstandige werkgever kijkt niet naar de naam van een sollicitant, die kijkt naar talenten beste collega’s . Als het een allochtoon betreft kijkt hij wel naar de tanden . Als de sollicitant beschikt over een sterk gebit(d) dan kan hij goed eten en dus goed presteren .

    • Als reactie op het onderwerp: echt ter zake en zeker niet te lang 🙂

      • Ze heeft het artikel er blijkbaar zelf al afgehaald zie ik.
        Ook is er voor de 2e keer deze week goed nieuws uit D: de AfD wordt rechts, de saaie kwal Bernd Lucke mag naar huis, Frauke Petry wordt de nieuwe baas. De vraag blijft ntl: wie in D gaat er voor een rechtse partij stemmen?

  2. Inderdaad klasse drijf boven, Barbara Pas een dame waar ik bijzonder veel respect voor heb. In haar familiaal en huislijk leven werd zij kortelings 2 maal enorm op de proef gesteld. Zij is altijd met passie en vuur haar mandaat blijven uitvoeren. Ongelooflijk veel respect voor Barbara Pas. Wat zij in haar tussenkomst zegt, komt volledig overeen met wat Lieve op haar blog schrijft in verband met schoolgaande allochtonen. Barbara haar tussenkomst en de teksten van Lieve zijn gelijklopend, en de nagel op de kop.

  3. Prachtig verwoord zonder te choqueren en al die anderen die Mv. Pas verketteren zijn haat spuwende sukkelaars en hun enige verweer is te schelden op al wat Vlaams Belang is.

  4. Die Walter toch… Over mijn belevenissen met allochtone leerlingen. Ik hou het kort. ALLOCHTONE LEERLINGEN DISCRIMINEREN ZICHZELF! Door koppig hun thuistaal te blijven spreken en onvoldoende interesse te tonen voor de Nederlandse taal. Door een gebrekkige studiementaliteit (zwakke plekken = motivatie, ijver, stiptheid, verantwoordelijkheidszin, doorzettingsvermogen, prestatiegerichtheid…). Ik heb allochtonen gezien als de OOGAPPELS van het onderwijs, ze kregen voorrang op Vlaamse leerlingen, werden overspoeld door migrantenprojecten, continu begeleid door migrantenwerksters en Turkse tolk… ‘Parels voor de Zwijnen’… De VLAAMSE LEERLING WERD GEDISCRIMINEERD in een multiculturele klas. Turken mochten vooraan zitten, kregen de meeste aandacht, hun misstapjes werden door de vingers gezien… Ook schitterden allochtone leerlingen door onwettige afwezigheden en toonden weinig belangstelling voor studie- en beroepskeuze. Kortom, ik heb ervaren dat in multiculturele klassen de allochtoon zElf verantwoordelijk was voor zijn zogezegde ‘achterstelling’. Regering, onderwijs, leerkrachten, studies… ze hebben zich allen te pletter bekommerd om ‘de allochtoon’. Het is ongepast dat allochtonen durven klagen. Nu stop ik.

Reacties zijn gesloten.