Britse droogstoppels

camera_cartoon_CA01P021Renault-reclame te sexy voor Britten

De Britse reclame-waakhond houdt zich bezig met ons welzijn.  En sexy vrouwen in een reclamefilmpje van Renault, dat was er vér over, vonden zij, niet wij.  Te seksistisch, luidde het vonnis.

“De vrouwen in het filmpje worden gepresenteerd als lustobject”, aldus de Britse reclamecommissie. Er kwam welgeteld één klacht binnen over de reclamevideo. 

Een tegenhanger van bovenstaand filmpje, waarbij een vrouwelijke klant een testrit maakt en zij op dezelfde wijze verrast wordt door enkele Chippendales, ontving overigens geen klachten en mag dus wel uitgezonden worden.  Als u het ons vraagt zijn ze daar bij die Britse commissie behoorlijk geborneerd.

 

 

2 gedachten over “Britse droogstoppels

  1. Het is vanzelfsprekend waarom die Britse commissie geen bezwaren had tegen dat reklamefilmpje met die mooie Chippendales . Volgens mij bestaat die commissie allemaal uit jeanetten ! Ik moest wel even slikken toen ik die jonge gespierde lichamen zag , het was pure nostalgie ! Ik zag mezelf terug meer dan 55 jaar geleden

  2. Die autoverkoper zou nogal ogen opengetrokken hebben indien die toekomstige klante… een lesbische was die niet gediend was met die six-pack-gespierden 🙂

Reacties zijn gesloten.