Multiculpropaganda op tv

Afbeeldingsresultaat voor mixed race advertisingVoor zover we per ongeluk met een reclamefilmpje op televisie geconfronteerd worden – uitwijk-mogelijkheden genoeg: zappen, naar de wc gaan, naar de keuken om een drankje, de hond even buiten laten… – valt het op hoe we dagelijks gehersenspoeld worden om de multiculturele wenswereld door onze strot te jagen.  En het gaat ver, heel ver.  Blanken moeten gemengd worden met gepigmenteerde huidskleurigen.  Geen twijfel mogelijk.
Bv. deze ovulatietest met aansluitend applaus:

In Merkelland, waar enkele weken geleden de 15 jarige Mia vermoord werd door een multiculturele verrijker, haastten de poco media zich te verkondigen dat het om een ruzie tussen tieners ging, een fatale afloop bij een meningsverschil in de relationele sfeer.  Mia was niet de eerste en zal niet het laatste slachtoffer zijn van de multiculture wensdroom.

Op de kindertelevisie KIKA , gefinancierd met belastinggeld, staat bij de online-videotheek een filmpje dd.26.11.2017, waarbij het om de liefde van de16-jarige Duitse leerlinge  Malvina voor een “jongen uit Syrië” gaat.

De “jongen” heeft weliswaar een volgroeide baard en ziet er sowieso niet uit als een tiener, maar dat schijnt de kinderzender niet te storen.  Waarom zou de zender daar überhaupt graten in zien als de BAMF, het federaal bureau voor migratie en vluchtelingen, zogezegde minderjarige vluchtelingen niet op de echtheid van hun verklaringen omtrent leeftijd laat controleren?

Bon, in het resp. filmpje wordt snel duidelijk dat Malvina nu geen korte rokjes of kleedjes meer mag dragen.  Die moeten minstens tot op de knieën reiken.  Ook zal haar “grote liefde” niet accepteren dat ze andere jongens aanraakt, een knuffel geeft of plagend met hen omgaat.   Zij moet zich aanpassen; al het andere is voor hem niet aanvaardbaar. Kortom: een Duitse kinderzender steunt zonder kritiek tolerantie voor omgangswaarden uit zandbaklanden.  Niet moeilijk dat “importjongeren” hun wensen dan voor werkelijkheid houden en dat het vanuit zijn zicht totaal niet acceptabel is als het meisje een einde maakt aan hun relatie.

De naïviteit van jonge meisjes kan men niet echt kwalijk nemen – ze krijgen tenslotte in de school ook geen realiteitsbesef mee – maar ouders hebben de verdomde plicht hun kinderen te beschermen tegen roofdieren.

De originele video in de mediatheek is 24 minuten lang; u ziet hier een ingekorte versie  die elke Duitse ouder zou moeten wakker schudden.

 

 

 

 

Één reactie op “Multiculpropaganda op tv

Reacties zijn gesloten.