12 gedachten over “Gevloerd

  1. Er gaat nog wel één en ander aan het licht komen ivm de belabberde kwaliteit van VW en Audi. In Nl wordt bv al een groepsaanklacht voorbereid wegens overmatig olieverbruik. En ikzelf zou een aanklacht van enkele blz kunnen formuleren over gebreken aan mijn Audi.

    • Onze redactie vermoedt dat er op hoog niveau afgerekend wordt met een Duits bedrijf. Vooral door de Amerikanen, die zelf niet vies zijn, van fraude en vervalsing. Een concurrent uitschakelen is volgens economische en financiële normen niet oneervol. Wat niet wil zeggen dat wij gesjoemel goedkeuren, maar we kunnen ons niet van de indruk ontdoen dat er meer achter zit.

      • VW heeft een monopolie,Duitsland zal bij de 3e WO de Auto bouwer zijn.Lees de geschiedenis-Wo2
        Amerika – GM een verloren verhaal.
        Midden Amerika VW vrachtwagens monopolie
        Poetin en Merkel,versus Obama.
        Europa wat is dat,…wat stelt dit voor?
        Europa stelt normen qua luchtkwaliteit ,wie de norm niet haalt kan lucht kopen,en dan is men ‘geregulariseerd’
        EU stelt normen qua voeding ,maar wanneer de import van een niet Eu land komt is dit ok en tellen de normen niet.
        Dus VW zijn ‘software ‘is in die zin niet anders. Vanwaar komt de software?

        Als ik nog even mag,
        Vrolijk Fransje,het gedacht dat u over vrouwen heeft, is van dergelijk kaliber der moslim mannen waarvan ik
        u hier bij typeer.

    • En volgen dan ook Bentley, Lamborghini, Bugatti, Seat, Skoda die tot het VW-Konzern behoren? Allemaal belabberde auto’ s?

    • Hahaaa… de wonderen zijn de wereld nog niet uit: de “duitsershater” rijdt toch wel met een Audi zeker (?)… een typische “moffenkar” 😉 mijn buik doet al pijn van het lachen.

  2. Die fraude met emissie normen zat er aan te komen, om de 5 jaar worden ze strenger. Het is voor de constructeurs heel erg moeilijk om deze trend te volgen.
    Door de hoge belastingen op meer vervuilende auto’s, dreig je als fabrikant klanten te verliezen, daarom die fraude bij de Volkswagen groep. De Vlaamse regering gaat de belasting op diesels ook nog eens verhogen, zogezegd omdat die meer vervuilen en om elektrische auto’s te betoelagen. Geen enkele van deze dames en heren die zich afvraagt op welke manier de benodigde elektriciteit zal worden geproduceerd , met windmolens en zonnepanelen alleen komt men er niet , dus dan maar steenkool of gas, hoeveel is de uitstoot om 1 kw elektriciteit te produceren? We leven inderdaad in een dicht bevolk gebied, een reden te meer om de grenzen te sluiten en uit de EU te stappen zodat we kunnen tol heffen op buitenlandse voertuigen die door Vlaanderen rijden. Hoe meer inwoners een land heeft, hoe meer milieu problemen er zullen ontstaan, vol is vol. En het soort dat men nog importeert is dan nog meestal moslim, de islam is niet geïnteresseerd is milieu , als je door een van die zandbaklandef reist zie je genoeg.

  3. Dat er hier mee aan de hand is blijkt uit het volgende :
    http://www.zerohedge.com/news/2015-09-21/bailout-world-volkswagen-cheating-fine-20-times-higher-gms-killing-174-people
    Zie het verschil in de VSA tussen Volkswagen en GM!! (zie grafiek in het bruggetje)
    http://www.deutscherarbeitgeberverband.de/aktuelles/2015_09_24_dav_aktuelles_dieselgate.html
    met titel :
    “Dieselgate –
    NGOs treiben die Zerstörung der deutschen Automobilindustrie voran”

    http://www.anderweltonline.com/klartext/klartext-2015/das-dieseldrama-und-andere-zufaelle/
    met een citaat over dit toeval :
    “Der Bericht über die Unregelmäßigkeiten bei der Messung von Abgaswerten bei Dieselfahrzeugen liegt dem US-Ministerium seit März 2014 vor, also seit etwa eineinhalb Jahren. Wie viel Zufall kann es sein, dass er gerade jetzt gegen VW aus dem Hut gezaubert wird? Und warum exklusiv gegen VW? Wo doch ebenfalls bekannt ist, dass auch andere Marken, gerade aus Fernost, ähnliche Inkohärenzen bei ihren Abgasmessungen einräumen müssen. Dazu passt die allseits bekannte Tatsache, dass die US-Automobilindustrie, was Dieseltechnologie anlangt, weit hinterher hinkt, eine Produktion dieser Motorenart aus eigener Entwicklung praktisch inexistent ist. – Was für ein Zufall? (=einde citaat)
    Nog een citaat van de webstek Hartgeld :
    HARTGELD DEUTSCHLAND 30.09.2015
    Neu: 2015-09-30:
    [8:30] Leserzuschrift: Zusammenhang Flüchtlingskrise Angriff auf VW:
    Fulford schreibt in seinem neuesten Block (interessanter Weise wieder mit Verweis auf Quellen des „2.Reiches”):
    Deutschland wurde kürzlich ganz stark unter Druck gesetzt, nachdem es seine Grenzen für eingeladene „syrische Flüchtlinge” dicht gemacht hatte, die dann in ihre Länder zurück geschickt wurden. Das ist der wirkliche Grund, warum Volkswagen plötzlich wegen „gefälschter Abgaswerte” angegriffen wurde, heißt es von deutschen Quellen. Von anderen deutschen Autoherstellern wird auch erwartet, durch gleiche Behauptungen angegriffen zu werden, sagen sie. Das Ergebnis war nur, deutsche Industrielle zu Feinden zu machen und ihre Entschlossenheit zu verstärken, um noch einmal wirkliche Unabhängigkeit zu erreichen, fügten sie hinzu.
    Ein Beleg dafür, dass die USA aus Europa hinausgeworfen werden. Über Deutschland und die Nato schreibt er:
    Die Deutschen erwägen auch ernsthaft, die NATO zu verlassen und dem SCO beizutreten, heißt es von Quellen des Zweiten Reichs in Deutschland.
    Damit werden WEs Aussagen auch von Fulford bestätigt.(=einde citaat)
    Uit het voormelde citaat blijkt dan weer een verband met de “vreemdelingeninvasies”.
    Op de koop toe is er de rol van de VSA in de Griekse crisis (waar Frankrijk ook een perverse rol speelde) :
    http://www.bild.de/politik/ausland/angela-merkel/verschwoerung-gegen-merkel-und-schaeuble-42739520.bild.html
    Het gaat hier dan ook niet om de “indruk dat er meer achter zit” maar wel over de zekerheid dat dit het geval is.
    Het is nu nog wachten op het volgende probleem, vermoedelijk zal dit de Deutsche bank zijn :
    http://www.silverdoctors.com/there-are-indications-that-a-major-financial-event-in-germany-could-be-imminent/
    Uiteindelijk gaat het hier niet over VW maar over Duitsland zelf, waartegen oorlog gevoerd wordt met behulp van verraders, en deze laatste zitten ook in het bedrijfsleven.

  4. VW zal doelbewust geruïneerd worden, met straffen die eerder aan het Verdrag van Versailles doen denken dan aan gerechtigheid.

Reacties zijn gesloten.