Fabeltjes uit het land van de profeet

Deze video doet ons bloed stollen.  Mohammed is een bastaard.  Wij beweren dat niet zomaar, het staat vast in de geschriften.  In de islamitische geschriften.  Mohammed werd geboren nadat zijn vader, Abd Allah,  al vier jaar naar het rijk der 72 maagden vertrokken was.  En zijn moeder was – laten we mild zijn – toen al een fan van de ‘kracht van de verandering’, want Mo’s zusters en broers hadden verschillende vaders.

Wij herhalen: wij beweren dat niet zomaar.

Je zou je nu kunnen afvragen hoe het mogelijk is dat een kind pas vier jaar na de dood van zijn verwekker geboren wordt.  Zelfs een ezelsdracht duurt niet zo lang.  Het antwoord is simpel: Abd Allah werd zijn vader genoemd, maar was het niet.  Wie was het dan wel?   Abd Allah, de gedoodverfde vader,  trouwde met Amnah en Mo’s opa trouwde met Halah op krek dezelfde dag. Amnah werd onmiddellijk na de trouwpartij zwanger en haar echtgenoot, Abd Allah, stierf terwijl zij zwanger was.  Mo’s opa kreeg een zoon, Hamzah,  met zijn vrouw Halah.  Deze laatste was vier jaar ouder dan Mo, ook al stierf Abd Allah, de zgn. papa, terwijl hij slechts een paar maanden met Mo’s mama getrouwd was.

Dus Mo moet ofwel vier jaar in de buik van Mo’s mama gezeten hebben of Mo’s papa was niet zijn vader.

En hoe weten we nu dat Mo’s oom, Hamzah, vier jaar ouder was dan Mo?  Door de overlijdensdata van Hamzah en Mo.  Islamitische geleerden ‘weten’ dat Mo acht jaar na zijn oom overleed op de gezegende leeftijd van 63.  Als ze in hetzelfde jaar geboren zouden geweest zijn, dan zou Hamzah met 55 naar Allahs jachtvelden vertrokken zijn.  Maar, wacht even, islamitische geleerden ‘weten’ ook dat Hamzah overleed in het derde jaar van de immigratie, en dan was hij 59.

De rest van het verhaal kan u op de video volgen.  Ondertiteling en geautomatiseerde vertaling is voorzien onderaan.  Al wordt u daardoor ook niet wijzer.   Zoiets als het geslacht der engelen.

 

 

 

 

8 gedachten over “Fabeltjes uit het land van de profeet

  1. Misschien vergat de Koran te vermelden dat de moeder kunstmatige inseminatie heeft gekregen met het bevroren zaad van de vader.

        • Onbevlekt ontvangen , saluu ….geloof het maar niet, allemaal fabeltjes die ze in onze oren blazen . Maria en Jozef waren al een tijdje een koppel en volgens het nieuw testament was Jozef zeker geen homofiel , integendeel, het was een echte snoeper !

    • In de 5de eeuw stond die techniek nog in de kinderschoenen. Een veel voorkomend probleem was multi-generationele overerfelijke en zeer zware hersenschade.

  2. Zooo “speciaal” is dit toch niet: Leda werd bevrucht door een zwaan en… Maria door een duif.

  3. De twijfel over Mohamed wordt nog versterkt door de ontdekking van een Koran manuscript dat dateert van voor de tijd dat de profeet leefde!!! :
    http://www.techtimes.com/articles/80962/20150902/fragments-from-worlds-oldest-quran-may-predate-muhammad.htm
    met citaat :
    “Scholars in the United Kingdom believe that the fragments of an ancient copy of the Quran may have been written even before the time of the Prophet Muhammad and could potentially alter the history of Islam.
    The fragments were discovered by researchers from the University of Birmingham bound within the pages of another copy of the Quran from the seventh century. The older pages are considered to around 1,448 to 1,371 years old.
    The text of the ancient Quran were written in early Arabic script using ink and placed on parchment consisting of goat or sheep skin. The pages of the book feature parts of the Suras (chapters) 18 to 20, which some consider may have been written by an individual who may have known the Prophet Muhammad.
    – See more at: http://www.techtimes.com/articles/80962/20150902/fragments-from-worlds-oldest-quran-may-predate-muhammad.htm#sthash.IMeet7Ov.dpuf
    (=einde citaat).
    Nog een belangrijk aspect dat verzwegen wordt, is dat de moeder van de profeet Joodse was :
    http://www.thechristiansolution.com/doc2014/615_Amina.html
    met citaat :
    “Even before Muhammad began his religion, the fact that he was Jewish through his mother and had a Jewish first wife explains why Jewish tribes trusted Muhammad to lead them. “(=einde citaat).
    Op basis van de momenteel voorliggende elementen, zijn er dan ook sterke aanwijzingen dat het met de islam om een gigantisch bedrog gaat.
    De vraag is dan ook : Wie is de organisator van dit bedrog??
    Het is deze vraag die het voorwerp moet uitmaken van een debat.

Reacties zijn gesloten.